Aydın
22 Haziran, 2026, Pazartesi
  • DOLAR
    44.46
  • EURO
    51.26
  • ALTIN
    6418.2
  • BIST
    12.698
  • BTC
    66309.879$

Ailesi Fenalaşınca Fark Etti: 3 Yaşındaki Çocuk Yoğun Bakıma Kaldırıldı

Ailesi Fenalaşınca Fark Etti: 3 Yaşındaki Çocuk Yoğun Bakıma Kaldırıldı
Ailesi Fenalaşınca Fark Etti: 3 Yaşındaki Çocuk Yoğun Bakıma Kaldırıldı

Aydın’ın Buharkent ilçesinde evde bulduğu tineri içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu.

Olay, Buharkent ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 3 yaşındaki A.D., evde bulunan bir şişedeki tineri henüz belirlenemeyen bir nedenle içti. Bir süre sonra çocuğun fenalaştığını fark eden ailesi, A.D.'yi kendi imkanlarıyla Buharkent Devlet Hastanesi’ne götürdü.

Buharkent Devlet Hastanesi’nde ilk müdahalesi yapılan küçük çocuk, durumunun ciddiyeti üzerine Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Burada yapılan tetkiklerin ardından A.D., çocuk yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.

Hastanede tedavisi süren çocuğun sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!