Aydın
26 Haziran, 2026, Cuma
  • DOLAR
    44.46
  • EURO
    51.26
  • ALTIN
    6418.2
  • BIST
    12.698
  • BTC
    66309.879$

Başkan Çerçioğlu’ndan karne mesajı: “Tüm öğrencilerimize keyifli bir tatil diliyorum”

Başkan Çerçioğlu’ndan karne mesajı: “Tüm öğrencilerimize keyifli bir tatil diliyorum”
Başkan Çerçioğlu’ndan karne mesajı: “Tüm öğrencilerimize keyifli bir tatil diliyorum”

Başkan Çerçioğlu’ndan karne mesajı: “Tüm öğrencilerimize keyifli bir tatil diliyorum”

 

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.

Başkan Çerçioğlu, Aydın Valisi Dr. Osman Varol, Koçarlı Kaymakamı, İl Milli Eğitim Müdürü, öğretmenler ve velilerle birlikte Çakırbeyli İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katıldıklarını belirterek, öğrencilerin karne heyecanına ortak olduklarını ifade etti.

Paylaşımında öğrencilere ve öğretmenlere iyi tatiller dileyen Çerçioğlu, şu ifadelere yer verdi:

“Valimiz Sn. Dr. Osman Varol, Koçarlı Kaymakamımız, İl Milli Eğitim Müdürümüz, öğretmenlerimiz ve velilerimizle birlikte Çakırbeyli İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde öğrencilerimizin heyecanına ve mutluluğuna ortak olduk. 2025-2026 eğitim yılını tamamlayan tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize sağlıklı, huzurlu ve keyifli bir tatil diliyorum.”


 

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!