Başkanlar Vali Varol’u Ziyaret etti
Göreve yeni başlayan Aydın Valisi Osman Varol’a Başkanlar ziyarette bulundu.
Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, Karacasu Belediye Başkanı Mustafa Büyükyapıcı, Kuyucak Belediye Başkanı Uğur Doğanca, Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, Bozdoğan Belediye Başkanı Galip Özel Aydın Valisi Osman Varol’u makamında ziyaret etti.
Başkanlar, “Gerçekleştirdiğimiz görüşmede ilçelerimizde devam eden yatırımları, öncelikli projelerimizi ve kurumlarımız arasındaki iş birliğini değerlendirme fırsatı bulduk.
Bölgemiz ve Aydınımız için uyum içinde çalışmayı sürdürecek, vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunmak adına ortak akıl ve güçlü koordinasyon anlayışıyla üretmeye devam edeceğiz.” denildi
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.